poniedziałek, 15 czerwca 2015

Energetyczne poranki z Rimmel Wake Me Up

W czwartek otrzymałam Pakiet Inspiracji Rimmel, który zawierał maskarę Wonder'full Wake Me Up oraz podkład Wake Me up. To już kolejny świetny prezent od Rimmel, dziękuję!



Rimmel nie zwalnia tempa i nadal wprowadza na rynek coraz to lepsze produkty. O tym podkładzie słyszałam już dawno wiele pozytywnych opinii, ale nie wierzyłam, póki sama się nie przekonałam. 






Jak sama nazwa mówi, podkład pobudza skórę i zmniejsza oznaki zmęczenia. Zawiera witaminę C. Ma lekką konsystencję i łatwo się go rozprowadza. Szybko wyrównuje koloryt i nadaje skórze blask. Dobrze również ją nawilża, jest elastyczna i nie odczuwa się ściągnięcia czy lepkiej, ciężkiej warstwy podkładu. Poza tym pięknie pachnie i utrzymuje się przez cały dzień, aż żal go zmywać wieczorem! ;) Opakowanie też jest świetne. Pierwszy raz mam okazję używać podkładu w szklanym zbiorniczku. Posiada atomizer, dlatego łatwo jest wydostać tyle fluidu, ile nam potrzeba. Ja zawsze miałam problem z wyciskaniem zbyt dużej ilości z tubek. 



Otrzymałam najjaśniejszy odcień, czyli 100 - Ivory. Idealnie pasuje do kolorytu mojej skóry, a ja niestety wiecznie zmagam się z problemem znalezienia tak jasnego podkładu lub kremu BB, który będzie pasował do tak jasnej karnacji.


Dostępne są jeszcze inne odcienie: 103 - True Ivory, 200 - Soft Beige, 203 - True Beige, 300 - Sand oraz 400 Natural Beige. 

Cena? ok. 40 zł (zależy od sklepu - czasami nawet 30-kilka zł) / 30 ml.
  
Często wieczorami mam problem z oczami, czuję, że są zmęczone przez maskarę. Ta budzi spojrzenie z rana i sprawia, że rzęsy są odżywione przez cały dzień. Zawiera formułę z witaminami i z ekstraktem z ogórka, który cudownie pachnie! Zakochacie się w niej! Szczoteczka ma ciekawy kształt, dzięki czemu precyzyjnie dociera do każdej rzęsy z osobna. Sprawia, że są one pogrubione i rozdzielone, bez grudek, pełne objętości i wydłużone, a przede wszystkim podniesione, przez co oko jest powiększone. Cena: 35 zł/ 11 ml. 

Polecam taki zestaw Rimmel Wake Me Up, bo dzięki niemu będziecie mogły czuć się świeżo i naturalnie przez cały dzień. Witaminowy kompleks nawilżający, ogórek i te przepiękne zapachy... ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz