sobota, 13 czerwca 2015

Zakupowe szaleństwo z Zalando

W poprzednim tygodniu dowiedziałam się, ze udało mi się zakwalifikować do projektu TRND, w którym jest do otrzymania bon upominkowy o wartości 100 zł na zakupy w sklepie internetowym Zalando. W środę kurier przywiózł mi paczkę z zestawem ambasadorskim. Poza bonem dla siebie, otrzymałam też bony zniżkowe dla znajomych: 25 zniżek -20% oraz 75 -15% na pierwsze zakupy.


Robiłyście już kiedyś zakupy na Zalando? Ja słyszałam o nim dawno temu, ale nie wiedziałam, że ma aż tyle zalet! 

Po pierwsze, przeglądanie produktów jest bardzo wygodne. Można zawsze określić przedział cenowy, rozmiar, kolory, marki, długość ubrania itd. Następnie to posortować np. od najniższej ceny do najwyższej. Ale wiecie w czym się zakochałam? W możliwości tworzenia swojej listy życzeń. To świetna zabawa, potem można sobie porównać wybrane przez nas rzeczy i wybrać te najfajniejsze, które postanowiliśmy dodać do koszyka (dodanie do koszyka nie jest już zamówieniem). Zdarzyło mi się z kilkoma rzeczami tak, że już nie były dostępne w magazynie, ale można było ustawić sobie powiadomienie mailowe w razie gdyby nasz rozmiar był już dostępny w sklepie. Poza tym otrzymałam też kilka powiadomień, iż produkt z mojej listy życzeń  został przeceniony. Wspaniała sprawa. Nie trzeba sprawdzać co jakiś czas czy nasza upragniona rzecz jest już może tańsza... ;-)

Po drugie, zakupy na Zalando są bezpieczne dzięki szyfrowanemu połączeniu HTTPS. Do wyboru mamy płatności za pomocą PayPal, Przelewów24, MasterCard/Visy lub za pobraniem. Przesyłka jest zawsze darmowa (nawet ta za pobraniem) i trwa od 3 do 5 dni. Dostępna jest również opcja śledzenia przesyłki na stronie kuriera FedEx. A co jeśli zamówiony produkt okaże się za duży, za mały lub po prostu się nam nie spodoba? To nic strasznego. Zalando posiada prawo zwrotu nawet w ciągu 100 dni! Bez podania przyczyny i całkowicie za darmo (odbiór paczki zwrotnej z domu). 

Po trzecie, w razie jakichkolwiek pytań, infolinia Zalando jest otwarta 7 dni w tygodniu od 8 do 18 i co najważniejsze - jest darmowa! Numer telefonu: 800-080-211.


Dokonałam zakupu czarnej sukienki New Look (cena 71,40 zł - aktualnie 20% tańsza) , czarnych szpilek Even&Odd (cena 64,35 - taniej o 35%) i spódnicy dżinsowej marki Funky Dian (cena 97,30 zł - promocja w wysokości 30%). 





Spódnica jest rewelacyjna. Świetnie się dopasowuje do sylwetki, ma odpowiednią długość - taką, jaką sobie wymarzyłam, czyli do kolan. Sukienka okazała się obcisła, ale jest w porządku.Z jej długości również jestem zadowolona. Fajny jest ten zameczek z przodu, który można leciutko rozpiąć i trochę pokusić... ;-) Buty niestety byłam zmuszona zwrócić, ponieważ rozmiar okazał się jednak za duży. Na stronie Zalando w zakładce "Moje zwroty" wybrałam produkt z konkretnego zamówienia oraz datę odbioru przez kuriera. Spakowałam buty w oryginalne pudełko, które włożyłam w karton Zalando i nakleiłam na niego etykietę zwrotną z adresem sklepu. Kurier niestety nie pojawił się w umówionym terminie, lecz dopiero następnego dnia. Okazało się, że nie mógł się wyrobić poprzedniego, ponieważ jego współpracownik trafił do szpitala.




Już wypatruję kolejnych rzeczy, a w międzyczasie rozdaję bony zniżkowe swoim znajomym. Mam jeszcze sporo kuponów... Ma ktoś chęć? ;-)

5 komentarzy:

  1. Hej, widziałam na forum wizaż, że masz do rozdania te kupony zniżkowe. Jeszcze aktualne? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zostało się jeszcze kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a żeby taki dostać wystarczy ładnie poprosić czy coś jeszcze trzeba zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podaj mi tu maila, na który będę mogła Ci przesłać kody lub po prostu napisz do mnie na Wizaz.pl :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. oki, napisałam na wizaz.pl :)

    OdpowiedzUsuń