niedziela, 21 grudnia 2014

Panel Gospodarstw Domowych GfK

Od tygodnia biorę udział w badaniu skanerowym Panelu Gospodarstw Domowych prowadzonym przez GfK. Otrzymałam taki oto skaner do kodów kreskowych kupowanych przeze mnie produktów wraz z instrukcją obsługi skanera i badania.


Dodatkowo katalog sklepów (kody kreskowe sklepów), katalog kodów produktów bez kodu kreskowego oraz tych na wagę, a także czasopismo informacyjne Moje zakupy i kalendarz. 

Na początku trochę się obawiałam, że sobie z tym wszystkim nie poradzę, ale to naprawdę proste. Najpierw skanujemy kod sklepu, potem wpisujemy całą kwotę z paragonu naszych zakupów, skanujemy każdy produkt objęty badaniem, a jeśli nie ma kodu to szukamy odpowiednika w katalogu produktów. Przy każdym produkcie wymagane jest podanie jego ceny, ilości opakowań lub wagi i tego czy towar był w promocji. Należy pamiętać, że każdy paragon to każde oddzielne zakupy. 

Robi się z tego fajna zabawa, dzięki której zbieramy punkty, które później można wymienić na nagrody. Są to zabawki dla dzieci, karty upominkowe do sklepów oraz wiele urządzeń jak żelazko, grill elektryczny czy masażer do stóp, a nawet patelnie i pościel. Mężczyźni będą na pewno zadowoleni z dostępnych tam wiertarek, szlifierki czy lutownicy. Co jakiś czas, GfK nagradza najaktywniejszych uczestników nagrodami rzeczowymi i pieniężnymi. 



A czy Wy należycie już do Panelu Gospodarstw Domowych? Co o tym sądzicie? :)

9 komentarzy:

  1. W zeszłym tygodniu dostałam maila z zaproszeniem do programu i ankietą do wypełnienia. Jak długo czekałaś na przysłanie skanera?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) ja czekałam ok. 3 tygodni, ale pewnie te okresy oczekiwania się różnią. Teraz czekam na hasło do swojego konta, aby móc sprawdzać nazbierane punkty. Już powinnam je dostać, więc czekam na to bardzo niecierpliwie. ;) Daj znać jak dostaniesz swój skaner. Ciekawi mnie Twoja opinia na temat badania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedź :). Napisz mi jeszcze, kto rozwozi te przesyłki - Poczta Polska czy kurier?

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie był kurier ;) Mam już hasło do swojego konta... i się zastanawiam na jaką nagrodę zbierać moje pierwsze punkty. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak Jackie, niestety nie pamiętam już jaki to był kurier ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj 😊 po jakim czasie dostalas haslo? Ja juz skanuje produkty 3 tygodnie i dalej nie mam hasla 😔

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj. Już tyle czasu minęło, że nie pamiętam. Jednak po datach publikacji tego wpisu na blogu oraz komentarzu o otrzymaniu hasła, podejrzewam, że od odebrania skanera do otrzymania hasła minęło ok. 5 tygodni.
    Daj znać czy już dostałaś hasło i jak Ci się podoba udział w tym badaniu. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń